Re: TP SA Nowa oferta

Autor: Nowakowski Przemysław <przemcia_at_poczta.fm>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 01:22:26 MET DST

> Uwierz mi ze lepiej miec lacze w jednym (prawdziwym) kawalku niz w kilku -

owszem

> No chyba ze TPSA zaskoczy nas super cena ATM....

TPSA nigdy cenami nie zaskakuje

> Generalnie i tak netii nie pobije ( proponowala nam 10Mbit swiatlem za
> 12k/miesiac + instalka 1zl --> umowa na rok)

Własnie rozwiązuje umowe z netią 960 netto/Mbit - jakosc lacza dobra -
ale w pionie obslugi klienta to tak w chuja wala, ze czasami wole do
slodkie pierdolenie nieudacznic z tepsy - zalamka totalna, burdel i
nieporozumienie - dziesiatki telefonow z prosba o przyznanie nowej klasy
adresowej(8 adresowa podsiec!!!) mimo aneksu podpisanego 2 miesiace temu
jakie podsumowanie? Maja cie gleboko w dupie bo przeciez jestem
pryszczem, ktory placi tylko 960 netto. PIERDOLE - przechodze na Exatel
ze wzgledu na cene ( 1200 netto/2Mbit), jakosc (naprawde pieknie
chodzi), znosna obsluge klienta oraz bezproblemowe otrzymanie tylu
adresow IP ile mi sie podoba. DOSC proszenia sie o cos co jest
standardem na rynku zachodnim i powoli naszym polskim.

> narazie jednak bierzemy 8Mbit nie swiatlem -> 800PLN/1Mbit , LB per packet,
> czas nieokreslony, instalka 1PLN
Instalka owszem 1zl, pewnie za te 8Mbit beda ci loda z polykiem robic,
lecz ostrzegam i radze - netia robi sie podobna do tepsy.
Modl sie, aby ci sie czasem nie spierdolil sprzet - maja takich
pokurwionych fachowcow, ze o malo zawalu serca nie dostalem jak grzebal
o 12 w poludnie w modemie (oczywiscie sie zawiesil - nie raczyli nawet
zadzwonic)

> pozdro Ainek

brzydko, brak kultury, przeklenstwa PRZEPRASZAM - chce tylko dac
przyklad obslugi klienta przez w/w firme

przemyslaw