Re: TP SA Nowa oferta

Autor: Maciej Przyboś <maciejp_at_interecho.com>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 08:27:40 MET DST

> Pozatym ladnie, gdy user sieci widzi, ze jak zapusci np. jakis krotki
> programik, to sciaga mu sie np. 500-700kb/sek
Dzwonilem do Polpaka spytac jak to jest z tym loadbalancingiem - 2 rozne
osoby ( w 2 roznych rozmowach) zapewnialy mnie ze spokonie 1 sesja jest w
stanie osiagnac pelna przepustowosc obu lacz jednoczesnie - czyli sume
przypustowosci. A wedlug was jak to jest robione ? Zamierzam wziac 12mbit
(6*2Mbit) w loadbalancingu bo niestety zaden inny operator nie jest w stanie
mi dostarczyc takiej przepustowosci do mojej lokalizacji (dla radia np. brak
widocznosci optycznej ) i zaczynam miec watpliwosci czy to bedzie dobry
pomysl.

Pozdrawiam
Maciej