Re: TP SA Nowa oferta

Autor: Szymon <szwyr.ciachnijto_at_op.pl>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 09:52:43 MET DST

ainek wrote:

> Lepiej gdy ustawiam wiecej kolejek na wiecej iterf. - i puszczam
> ssaczy jednym, reszte drugim (trzecim...)
> Pozatym zakladajac ze i tak nie dostajesz pelnych 2Mbit - nie masz
> przeciez 250,0 kb/sek nonstop
> tylko waha sie to od 220-240, gdy pomnozysz to przez 4 (polpaki) -
> masz wahania 880kb/sek - 960kb/sek
> wiec tu juz im mozesz zarzucic ze lacze nie chodzi tak jak trzeba...
> Pozatym ladnie, gdy user sieci widzi, ze jak zapusci np. jakis krotki
> programik, to sciaga mu sie np. 500-700kb/sek
> (no chyba ze idziesz najmniejsza linia oporu, korzystasz z gotowych
> [...]

Masz rację w tym, że 4x2Mb/s FR < 8Mb/s ATM. Do tej pory ATM był poza naszym
zasięgiem, teraz myślimy nad tym.
Co do cięcia przepustowości - ja tnę po usługach, ograniczenie ruchu
per-user wynika ze tgo, że to jest sieć DOCSIS i mają ustawiony maksymalny
transfer na modemach :)
Przez jakiś czas mieliśmy 2 polpaki bez LB i NAT ale miałem dość zabawy z
regułkami kto na które łącze; poza tym chcieliśmy dać klientom publiczne
adresy IP No i niezawodność większa..

--
Pozdrawiam, Szymon
(popraw adres email)