Re: Pietnuje Microsofta

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 01:00:48 MET DST

Użytkownik Andrzej P. Wozniak napisał:
> Osoba podpisana jako Rafal Jankowski <rafj@doraco.pl> w artykule

> Po pierwsze, po co przypominasz starocie?

Właśnie przyszedł mi do głowy pomysł aby złożyć ofertę na stworzenie
portalu gopherowego dla pewnej fabryki gofrów, jednak brak obsługi
gophera w IE mój pomysł skazuje z góry na niepowodzenie i uznałem, że
jest to również problem światowego Internetu. W archiwum nic na ten
temat nie znalazłem więc pozwoliłem sobie napisać o tym na grupę. Jak
już było to sorry.

> Po drugie, może ja słabo znam angielski, ale tam wyraźnie napisano o
> kłopotach z dostępem do gophera tylko przy _włączonym_ _automatycznym_
> wykrywaniu proxy. Czyli bez proxy lub z proxy ustawionym ręcznie
> wszystko działało. Gdzie tam masz napisane o luce w obsłudze protokołu
> gophera lub o uniemożliwieniu dostępu _bez_ proxy?

U mnie w IE gopher bez proxy nie działa niezależnie od ustawienia
automatycznego wykrywania proxy. Rzeczywiście na stronie do której
podałem link jest napisane o niedziałaniu przy włączonym ustawieniu
automatycznego wykrywania proxy. Jeśli uważasz, że to poważne
niedopatrzenie możesz napisać do MS aby stworzyli drugą stronę o
niedziałaniu gophera przy _wyłączonym_ _automatycznym_ wykrywaniu proxy.