Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 00:55:55 MET DST

Uzytkownik "Wiesiek" <roxik@op.pl> napisal w wiadomosci
news:mhfdj0lahmn5smqifedbjqo988ljhhd1gv@4ax.com...
> Jednak ciekawi mnie inna rzecz... czy SDI wystarczylo by na 15
> komoterow? Trzeba by bylo doliczyc jeszcze jakies 10 jako sekretariat
> + dyrektor, kadry, biblioteka. No nie wiem... przy lekcji np o
> zakladaniu kont darmowych to raczej nieco za malo zeby sie moc gdzies
> dostac.
> Choc znalem pacjenta ktory sie opiekowal komputerami i mowil ze
> "znosnie chodzi" :)

sdi starcza spokojnie na 20 kompterow ale trzeba miec dobrze serwer
skonfigurowany sprzegniety z serwerem zewnetrznym..... dziala i to bardzo
dobrze...
np. kafejki.... bywali informatycy ktorzy mysleli ze tam jest jakis DSL
....squid ;-))) ale reszta to secret.... chcialem dodac tylko ze jest to
mozliwe.