Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 01:09:01 MET DST

Użytkownik "januszek"
<januszek@ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl> napisał w
wiadomości news:slrncjc0s8.nja.januszek@lexx.eu.org...

> Mowimy o 200 zl miesiecznie... Jezeli jakokolwiek Instytucje Edukacyjna
> taki wydatek przewraca to trzeba ja zamknac. Im szybciej tym lepiej.

masz wyksztalcenie czy nie ??? mysle ze nie wiesz nic o funkjonowaniu
jednostek edukacyjnych.....
nauczyciele, ludzi zajmujacy sie tym...tam ledwo na cco starcza grosz... a
jesli juz nagle znajdzie sie dofinansowanie to musisz cos kupic a na
fakturze mmiec cel zakupu czego np. krzeslo to musi byc krzeslo a nie
internet...
po drugie pieniadze na inetrnet w duzej mierze w szkolach przeznaczanme sa z
pieniedzyt rady rodzicow ..... a musze powiedziec ze wiem ile rodzicow nie
placi nic do komitetu rodzicielskiego
(raz nie maja za co - dwa uwazaja ze to panstwo powinno o to zadbac - a
panstwo dba tak jak dba.....kazdy wie) ci ktorzy zaplaca to z tych pieniadzy
jest internet ....nowe kolory w salach....okna.... a wszytko zalezy od
dyrekcji jak rozporzadzi finanse bo na wszystko nie starcza zwlaszcza w
starych szkolach.......... widac nie za wiele wiesz o funkcjonowaniu takich
jednostek.

zamknac????? pewnie... tyle ze konstytucja nam nam ponoc gwarantuje
edukacje..... chcesz zrobic z panstwa panstwo nieukow.... za 20 lat ci
ludzie zaczna zycie zawodowe i to ze nie mielii stycznosci z komputerami
bardzo wplynie na ich prace -zwalaszcza na ich zarobki a w konsekwencji na
sytuacje ekonomiczna kraju. i twoja emeryture