Re: Pietnuje Microsofta

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 17:48:10 MET DST

Osoba podpisana jako Rafal Jankowski <rafj@doraco.pl> w artykule
<news:cha8fb$c6o$1@www.doraco.com.pl> pisze:

> Podobno w IE była luka w kodzie obsługującym protokół gophera.
> Inżynierowie Microsofta poradzili sobie z tym uniemożliwiając
> korzystanie z gophera przy pomocy IE bez użycia proxy.
> http://support.microsoft.com/?id=250700

Po pierwsze, po co przypominasz starocie?
Po drugie, może ja słabo znam angielski, ale tam wyraźnie napisano o
kłopotach z dostępem do gophera tylko przy _włączonym_ _automatycznym_
wykrywaniu proxy. Czyli bez proxy lub z proxy ustawionym ręcznie wszystko
działało. Gdzie tam masz napisane o luce w obsłudze protokołu gophera lub
o uniemożliwieniu dostępu _bez_ proxy?

> FUT: pl.pregierz

FUT ignored. Cross+FUT warning.

--