Re: Pietnuje Microsofta

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 09:52:26 MET DST

Osoba podpisana jako Rafal Jankowski <rafj@doraco.pl> w artykule
<news:chdhcf$kvi$1@www.doraco.com.pl> pisze:

> [...]

[...]
> U mnie w IE gopher bez proxy nie działa niezależnie od ustawienia
> automatycznego wykrywania proxy. Rzeczywiście na stronie do której
> podałem link jest napisane o niedziałaniu przy włączonym ustawieniu
> automatycznego wykrywania proxy. Jeśli uważasz, że to poważne
> niedopatrzenie możesz napisać do MS aby stworzyli drugą stronę o
> niedziałaniu gophera przy _wyłączonym_ _automatycznym_ wykrywaniu proxy.

Teraz po trzecie: Jesteś pewien, że właśnie ten artykuł chciałeś zacytować
czy raczej był to pierwszy z brzegu, jaki Ci się nawinął pod rękę?
Gdybyś się przyłożył do punktu pierwszego, czyli cytowania staroci,
znalazłbyś niejeden artykuł na temat "Microsoft zablokował w IE obsługę
protokołu gopher w 2002 roku". Tyle tylko, że z obsługą gophera w innych
przeglądarkach www też jest krucho, nawet w Mozilli.
http://gopher.floodgap.com/gopher/gw?gopher.floodgap.com/0/gopher/wbgopher

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)