Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 09:17:28 MET DST

Paweł Tyll wrote:

<ciach prawda>

> Tak, są darmowe firewalle. A potem odbiera się telefony pod tytułem
> 'nie działa mi znowu Internet, możecie cos z tym zrobić?' po czym
> ktoś jedzie do klienta i coś z tym robi - mianowicie wyłącza
> darmowego firewalla i Internet nagle zaczyna działać...

a wytlumacz mi dokladnie czym rozni sie dzialanie darmowego firewalla a
platnego ?

nie zauwazyles ze tak jeden jak i drugi moze byc po prostu kiepski ? a
przestawienie 2 suwaczkow (zone alarm) jest tak niesamowicie trudnym
zabiegiem dla niektorych ?
nie generalizuj - za darmo beeeee, platne cacy .... bo sie mylisz

--
Adam Paluch <adam@bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec