Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Paweł Tyll <ofca_at_ofca.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 11:35:22 MET DST

Adam Paluch wrote:
> nie zauwazyles ze tak jeden jak i drugi moze byc po prostu kiepski ? a
> przestawienie 2 suwaczkow (zone alarm) jest tak niesamowicie trudnym
> zabiegiem dla niektorych ?
> nie generalizuj - za darmo beeeee, platne cacy .... bo sie mylisz
Nie to miałem na myśli. Na myśli miałem 'narzędzie którego klient i tak nie
potrafi użyć be', 'narzędzie którym zarządzasz Ty cacy'. Czasem coś trzeba
zrobić za klienta dla wyższego celu. Wycięcie paru portów które windy
standardowo mają otwarte już u Ciebie, w obu kierunkach, zapewni pare dni
więcej bezwirusowego życia komputerowi klienta jak i zmniejszy ruch w sieci.

Zdrówko.

PS. Płatne nierzadko jest mniej cacy od bezpłatnego.