Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 09:16:30 MET DST

kya wrote:

> Z pewnym nieświadomym userem z Torunia, który kilka razy w tygodniu
> przysyła mi maila z wirusem, na pewno nie robi nic. Czasem mam wrażenie,
> że prędzej sama zapcham skrzynkę abuse, niż ten gość przestanie.

Ba, jak wybuchła kolejna epidemia robalowa - zadzwoniłem w swej naiwności
do BOK'u Neostrady. Konsulant _odmówił_ przyjęcia zgłoszenia, a anuse
dla neo nie działa. Przynajmniej byli szczerzy -((

> Właśnie o to pytam. Czy da się, a jak tak, to jak, czy się nie da, a jak nie,
> to dlaczego?

Da się, już pisałem jak - np. "model korporacyjny" z restrykcyjną
polityką bezpieczeństwa.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-