Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 00:04:43 MET DST

> I to zdanie rozwiązuje wszystkie problemy.

dodam jedno czy jak kupujemy telefon komorkowy i nam sie popsuje to zganiamy
na operatora? (w przypadku kiedy kupilismy telefon na bazarze)

jesli z mojego telefonu GSM wysylam SMS o dziwnej trasci przypadkowym
numerom - to za to odpowiedzialny jest ten technik i operatorGSM - ? w tym
przypadku chyba niezbyt zalezy firmirie by w opini publicznej znalazlo sie
haslo : "Ten Operaorator jest do dupy bo z jego sieci wysylane sa dziwne
smsy o bulwersujacej tresci" - i kogo to obchodzi ??? takich odrazu sie
wycina ! niech ida sobie smiecic do innej sieci ale nie u mnie!!!!! to moj
plac zabaw !!!! i ma byc czysto !!!

panowie prestiz firmy.... u mnie ma wszystko dzialac a nie tak ze co dwa dni
ktos dzwoni bo...wirus - wtedy napewno nikt do mnie nie przyjdzie sie
podlaczyc.

jak user nie zadzwoni spytac sie o co chodzi? znaczy ze mu nie zalezy a ja
nie bede lecial usunac mu wirusa bo mnie nie obchodzi czy on ma tam komputer
czy mikrofalowke z blootothem . sieje to jest informacja dla mnie-

powinno w regulaminie sie wyszczegolniac: ODCIEIE NATYCHMIASTOWE NA CZAS
NIEOKRESLONY Z KONKRETNEJ PRZYCZYNY.

przyklad jednego z najwiekszych dostawcow internetowych w polsce:
podlanczaja wszystko... i jaka jest opinia? srednio na jeza... przejzyjcie
RBL'e...
dla mnie to balagan - kazdy robi co chce i jak mu sie podoba. - to jest
fajne ? dla jednych - dla drugich to np. utrata danych i zdobywanie
innformacji o ludziach, zbieranie od niewinnych ludzi kasy.

przyklad irc - dlaczego cale domeny tego ISP sa +r ??

tak samo z tymi wirusami - masz wirusy - BAN - nie dbasz o kompa ? stac cie
bylo na jego zakup i internet? nie umiesz sam o to zadbac? wezwij
specjaliste by ci to naprawil powinno byc cie stac na niego takze. Wszysty
by chcieli tylko wszystko za DARMO DARMO ZJADY !!!

najlepiej nie brac odowiedzialnosci za darmowe uslugi. - w koncu wiekszosc
adminow pracuje prawe za darmo (chyba ze w wiekszych firmach , placowkach
moze nie nazekaja)

w obecnych czasach niestety sam komputer nie wystarczy - przydaloby sie
troche oleju w glowie - jak go nie masz to plac. ale do tego tez trzeba
dorosnac..............

rygor rygor i jeszcze raz rygor. a co do powiadamiania - naprawde
niepowiadmonienie usera o przyczynie wyciecia jest znacznie skuteczniejsze
niz taki glupi telefon gdzie powiesz panu domowemu-super-komputerowcowi ze
ma wirusa a ten sie obrazi bo go nie ma !!! i wyrzadzam mu krzywde ze to
jakas pomylka - i takie tam bzdety - ktorych i tak nie warto sluchac bo to
tylko dreszczyk emocji usera tego co zrobil lub nie zrobil ale znal sie
lepiej. zakladam ze user doskonale wie ze ma wirusa. (nawet poswiadomie ;)))

a za wycena szkod wywiazancyh wirusami itp.. powinno obarczac sie AUTOROW
TEGO PIEKELNEGO OPROGRAMOWANIA - bo O NICH NIKT TUTAJ NIE WSPOMNIAL. tym
powinna zajmowac sie policja - i nie wiem czy tego juz nie robi.

1. racje ma zawsze admin
2 jak admin nie ma racji to patrz ptk1.

wiec mysle ze wyciecie usera rozsiewajacego wirusy jest jego wlasna wina -
ze nie umie dopilnowac swoich rzeczy. (po co mi telefon z ktorego nie umiem
dzwonic??)

troche inna beczka teraz:

tak jakbym sluchal mojej pani irenki.... "No jak to!!!!????!! dzialalo i
bylo dobrze !!" po zbadaniu sprawy znalazlo sie iles wirosow i kilkanascie
zcrakowanych programow -
tu rodzi sie pytanie kolejne: w przypadku inspekcji - kto jest
odpowiedzialny za oprogramowanie w takim komputerze ? firma , admin , czy
osoba ktora przy nim pracuje?

powszechnie wiadomo ze admin nie jest w stanie siedziec i patrzec co robia
uzytkownicy z kompami w firmie - wiec kto bierze za to odpowiedzialnosc? bo
napewno przez takiego uzytkownika opinia firmy leci.....