Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 00:10:55 MET DST

On Thu, 24 Jun 2004 22:11:42 +0200, Szymon Sokół wrote:
> On Thu, 24 Jun 2004 19:25:45 +0000 (UTC), kya <kya@mail.here.invalid> wrote:
[...]
> Wy tak sobie bijecie pianę, a nikt nie raczy napisać, kto co mianowicie
> zrozumiał, albo czego nie. Ja rozumiem, że Tobie chodzi o to, że te
> komputery klientów nie są częścią sieci providera? Czy może jednak
> o coś innego?

Po prostu nie widzę związku między różnorodnością i własnością maszyn
składających się na sieć a tym, że jeśli jeden klient ślący wirusy
może sieć rozwalić, to admin dupa.

Zdało mi się, że Andrzej czegoś nie zrozumiał, ale teraz domyślam się,
że zostawił z Saddie nie ten cytat, do którego się odnosił.

--
////)))                 Twarze w pamięci utrwalam sobie, ale dla pańskiej :
//|-O-O  )                               - wyjątek zrobię. [Groucho Marx] :