Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: mistrzu <mistrzu24_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 00:25:58 MET DST
Message-ID: <cbfkii$ka1$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Rafal Rabczuk" napisał:

> rygor rygor i jeszcze raz rygor. a co do powiadamiania - naprawde
> niepowiadmonienie usera o przyczynie wyciecia jest znacznie skuteczniejsze
> niz taki glupi telefon gdzie powiesz panu domowemu-super-komputerowcowi ze
> ma wirusa a ten sie obrazi bo go nie ma !!! i wyrzadzam mu krzywde ze to
> jakas pomylka - i takie tam bzdety - ktorych i tak nie warto sluchac bo to
> tylko dreszczyk emocji usera tego co zrobil lub nie zrobil ale znal sie
> lepiej. zakladam ze user doskonale wie ze ma wirusa. (nawet poswiadomie
;)))

Użytkownik płaci i jeżeli Ci na nim zależy to powinieneś go poinformować.

pozdrawiam
mistrzu
Received on Fri Jun 25 00:30:15 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 25 Jun 2004 - 00:40:10 MET DST