Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 20:09:49 MET DST

Andrzej Bursztynski <___@neostrada.pl> napisał(a):
> Jeśli nie ma innych regulaminów ani załączników (warto się jednak
> upewnić) to albo osobiście albo z pomocą Federacji
> Konsumentów/Powiatowego Rzecznika Konsumentów - reklamacja (chyba) z
> tytułu zgodności z umową albo można to potraktować jako zerwanie umowy
> przez operatora (zaprzestanie świadczenia usług objętych umową) - ale
> lepiej z umową w ręku pójść do bezpłatnego prawnika w FK albo u PRzK.

Czy aby nie przesadzasz(przesadzacie) z tym Rzecznikiem Praw Konsumentów?

Każdy "normalny" Administrator sieci odłączyłby takiego użytkownika
(wywołującego problemy w sieci). To, że nie poinformowano użytkownika,
zgadzam się, jest pewnym niedopatrzeniem, jednak niedopatrzeniem również
jest brak dbałości użytkownika o sam system (zawirusowanie etc.). MSZ,
takie postępowanie, o którym piszesz jest nie adekwatne do sytuacji. Chyba
wystarczy przestrzec operatora, co w przypadku, gdy sytuacja się powtórzy.

Wymiana karty sieciowej, o której pisano gdzieś wyżej to tylko i wyłącznie
'wina' użytkownika, który najpierw powinien zwrócić się do swojego
operatora z problemem "braku usługi".

Pozdrawiam,

--
Rafal.Doroszkiewicz