Andrzej Bursztynski <___@neostrada.pl> napisał(a):
> Jeśli nie ma innych regulaminów ani załączników (warto się jednak
> upewnić) to albo osobiście albo z pomocą Federacji
> Konsumentów/Powiatowego Rzecznika Konsumentów - reklamacja (chyba) z
> tytułu zgodności z umową albo można to potraktować jako zerwanie umowy
> przez operatora (zaprzestanie świadczenia usług objętych umową) - ale
> lepiej z umową w ręku pójść do bezpłatnego prawnika w FK albo u PRzK.
Czy aby nie przesadzasz(przesadzacie) z tym Rzecznikiem Praw Konsumentów?
Każdy "normalny" Administrator sieci odłączyłby takiego użytkownika
(wywołującego problemy w sieci). To, że nie poinformowano użytkownika,
zgadzam się, jest pewnym niedopatrzeniem, jednak niedopatrzeniem również
jest brak dbałości użytkownika o sam system (zawirusowanie etc.). MSZ,
takie postępowanie, o którym piszesz jest nie adekwatne do sytuacji. Chyba
wystarczy przestrzec operatora, co w przypadku, gdy sytuacja się powtórzy.
Wymiana karty sieciowej, o której pisano gdzieś wyżej to tylko i wyłącznie
'wina' użytkownika, który najpierw powinien zwrócić się do swojego
operatora z problemem "braku usługi".
Pozdrawiam,
-- Rafal.Doroszkiewicz mailto:ja(at)vast.net.plReceived on Wed Jun 23 20:15:17 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 23 Jun 2004 - 20:40:08 MET DST