Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 20:18:03 MET DST

l_uka wrote:

> speedstream 5100, synchronizacja u mnie dokladnie jak u kolegi wyzej :o)
> btw jaki masz ten SNR? u mnie 22-23, ale na drugim modemie juz 30. czy
> to moze miec jakies znaczenie przy omawianych predkosciach?

znaczenie ma podstawowe mowiace o tym czy wogole da sie na tym kablu
puscic sygnal o danej czestotliwości i szerokości pasma, wieksza
predkosc wieksza szerokosc pasma, na ktore moze wplywac szum przez co
moga generować się błedy i w rezultacie błednie działać usługa. Moze
miec na to wpływ zakłucenia zewnetrzne lub poprostu odległośc od
centrali.

wieć dlatego testują zawsze wpierw linie przed oddaniem usługi.

--
VoMi7