Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 13:23:30 MET DST

elwitjam@poczta.onet.pl wrote:

> racji.

> W umowie jest jeden punkt na podstawie, którego admin mógł wyłączyć
> użytkownika, ale po poinformowaniu go. Cytuję ten punkt.
> "Abonent ma obowiązek stosować się do wszystkich poleceń administratora sieci,
> w szczególności na jego bezpośrednie wezwanie ma obowiązek:
> a.wyłączyć oprogramowanie zakłócające pracę innych komputerów
> b.zlikwidować udostępnianie zasobów niezgodne z regulaminem"
> Niestety innych warunków nie znalazłem.

Jeśli nie ma innych regulaminów ani załączników (warto się jednak upewnić)
to albo osobiście albo z pomocą Federacji Konsumentów/Powiatowego Rzecznika
Konsumentów - reklamacja (chyba) z tytułu zgodności z umową albo można
to potraktować jako zerwanie umowy przez operatora (zaprzestanie świadczenia
usług objętych umową) - ale lepiej z umową w ręku pójść do bezpłatnego
prawnika w FK albo u PRzK.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-