gandi.net ukradlo domene

Autor: Asmodeusz <chris_at_naspam.asmodeusz.prv.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 09:33:26 MET DST

Przestrzegam przed serwisem gandi.net. Korzystam z ich usług od 2001 i
nigdy nie bylo problemu aż do tego roku.
Nie ściągnęli w teminie pieniędzy z konta, zablokowali domenę.
Nie pozwolili na ponowną próbe zapłacenia za domenę. Przy próbie
odświeżenia twierdzili że nie można odświeżyć bo jest wolna.
Przy próbie zarejestrowania od nowa wyświetlał się komunikat że nie
można zarejestrować bo jest ... zajęta.
Whois twierdził że jest zarejestrowana przez gandi.net, ale bez podania
żadnego kontaktu administracyjnego, bez dnsów itp. Te same informacje
pojawiały się przy próbie rejestracji z inengo serwisu. Samo gandi
uparcie twierdziło że domena nie jest rejestrowana u nich i nic się nie
da zrobić. No i po ponad 30 dniach takiego stanu widzę że domena została
sprzedana jednej z firm zajmujących się handlem domenami. Teraz muszę im
zapłacić haracz żeby móc ją odzyskać.

Odkupię ją oczywiście (właściwie to 2 domeny ale tylko na jednej mi aż
tak zależy). Ale w związku z powyższym mam pytanie. Czy znacie jakas
*uczciwa* firme rejestrujaca domeny ? Może być droga. Grunt żeby
akceptowali karty kredytowe i nie robili sobie jaj.

--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
GG:  2418919