Re: gandi.net ukradlo domene

Autor: Marcin Sochacki <wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 23:13:18 MET DST

Dnia 6/11/04 9:33 AM, Użytkownik Asmodeusz napisał :
> Przestrzegam przed serwisem gandi.net. Korzystam z ich usług od 2001 i
> nigdy nie bylo problemu aż do tego roku.
> Nie ściągnęli w teminie pieniędzy z konta, zablokowali domenę.

Kiedyś, kiedy jeszcze korzystałem z Gandi, uważałem ją za bardzo dobrą
firmę i na pewno niesprzyjającą oszustom. W owym czasie Gandi nie miało
żadnej polityki automatycznego ściągania pieniędzy z konta, tylko przed
upłynięciem okresu ważności przysyłało maila z sugestią wykupienia
domeny na kolejny okres.

Czy przypadkiem coś Ci się w tej materii nie pomieszało? Czy na pewno
nie dostałeś maila od Gandi informującego o upływającym okresie rejestracji?

To, że domena została wykupiona przez kogo innego w ogóle nie jest
niczym dziwnym. Firmy od cybersquattingu monitorują likwidowane domeny
oraz badają ich popularność z okresu kiedy działały. Jeśli była
popularna, jasnym jest że warto ją zarejestrować aby przynajmniej podbić
sobie oglądalność, a jesli dobrze pójdzie odsprzedać z zyskiem. Niestety
-- IMHO sam jesteś po części sobie winien.

Wanted