Re: gandi.net ukradlo domene

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 11:56:40 MET DST

Asmodeusz <chris@naspam.asmodeusz.prv.pl> wrote:

> Odkupię ją oczywiście (właściwie to 2 domeny ale tylko na jednej mi aż
> tak zależy). Ale w związku z powyższym mam pytanie. Czy znacie jakas
> *uczciwa* firme rejestrujaca domeny ? Może być droga. Grunt żeby
> akceptowali karty kredytowe i nie robili sobie jaj.

Tak naprawdę to Gandi.net zawsze uważałem za najbardziej wiarygodnego
rejestratora w całym internecie, i zarejestrowałem tam ze dwie domeny
i znajomi rejestrowali, Gandi obsługuje też domenę gnu.org

Ale z innych to przymierzam się do:

http://www.metropipe.net/ szczególnie że pozwalają nie mieć swoich
danych we whios a ja nie za bardzo chcę mieć swój adres domowy tamże.

http://dns.vanrein.org
Kart nie obsługują, ale to raczej zaleta niż wada:
http://dns.vanrein.org/info/payment/creditcard/

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl