Re: blog.pl

Autor: marzec <mrosa_at_satfilm.net.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 01:09:39 MET DST

Użytkownik "user :)" <110@op.pl> napisał w wiadomości
news:0567.000000cc.40c860d4@newsgate.onet.pl...
> Najprawdopodobnie nie jest to problem polskiego Internetu ale nie wim
gdzie moge
> znales jakies info co sie dzije wiec jesi to NTG to bardzo przepraszam i
prosze
> o podanie grupy na ktorej mogbym sie o to zapytac.
>
> prubuje sie dostac na strony blog.pl czy ktos moze mi powiedzic co jest
nie tak
> uzywam DLS'a od TPsy
> pozdrwamim i prosze o jakoms odpowiedz
>
> --

Powiem Ci bracie dnia 11 czerwca 2004 roku o godzinie 1:04, przed chwilą
skończyło się boże ciało o boże, że na moją głowę ta www działa (wlasnie ja
ogladam bo nigdy nie dotarlem), a jeśli Ci to potrzebne to nie korzystam z
tepsy, bo to swinie tylko z poczciwej, rodzimej, ukochanej, taniej,
praktycznej kabloweczki. Ciekawe jakie wnioski wyciagnales z odpowiedzi
kolegi powyzej....

Pozdrawiam.
    marzec.
"Styczeń, luty, marzec..."