Re: gandi.net ukradlo domene

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 00:33:58 MET DST

On Fri, 11 Jun 2004 09:33:26 +0200, Asmodeusz
<chris@naspam.asmodeusz.prv.pl> wrote:

[...]
>Odkupię ją oczywiście (właściwie to 2 domeny ale tylko na jednej mi aż
>tak zależy). Ale w związku z powyższym mam pytanie. Czy znacie jakas
>*uczciwa* firme rejestrujaca domeny ? Może być droga. Grunt żeby
>akceptowali karty kredytowe i nie robili sobie jaj.

Uczciwa firma nie rejestruje domeny na siebie tylko na klienta - a
oplaty to ewentualnie pobiera za utrzymanie domeny na swoich DNS-ach.
Po to wlasnie nazwy domenowe wymyslono zeby zmnieniajac dostawce nie
smieniac namiarow w sieci - wystarczy przeniesc domene na DNS-y nowego
dostawcy. Przy takiej konstrukcji firma poprzez ktora domene
rejestrujesz nie ma zadnej mozliwisci pozbawienia cie tej domeny -
domena jest twoja, jak im na czas nie zaplacisz to co najwyzej moga
wywalic cie ze swoich DNS-ow i domena bedzie twoja choc
nieobslugiwana.

--
Darek