Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 00:56:36 MET

Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
kiedy to Zbigniew Sikora posłał(a) w świat wiadomość
<c1gff4$6dt$1_at_news2.ipartners.pl>

> Lubię dyskutować, ale tylko w przypadku gdy z takiej dyskusji wynika coś
> pozytywnego. Ty zażarcie bronisz swoich poglądów, nie zadając sobie nawet
> trudu dotarcia do materiałów źródłowych na dany temat. Więc pewnie długo
> tego tematu nie pociągniemy.
Gdybym dzięki tej dyskusji znalazł na słomiance ulotki Chello, Netii, czy
któregoś z dostawców radiowych, że od przyszłego miesiąca mogą mnie
podłączyć do internetu, to moglibyśmy dyskutować do upadłego.
Ale w cuda nie wierzę.

> Nie piszę o żadnej sieci TPNET tylko o "ostatniej mili". Proponuję się
> zapoznać ze stosownymi dokumentami prezentujacymi stanowisko URTiP i UOKiK.
Oraz:
> Słowo kluczowe: PRAWO.
Stanowiska URTiP i UOKiK to nie akty prawne.

> Skąd takie przekonanie ? Te wszystkie sprawy przed Sądem Antymonopolowym i
> decyzje URTiPu, do których TP SA się nie stosuje to zapewne zbiorowa
> halucynacja ?
O sprawach "ostatniej milii" i "bezpłatnego peeringu" nie słyszałem.

> Teraz mnie już powaliłeś :)) Przyznam, że nawet nie wiem o czym mówisz :))
Nie korzystasz z możliwości wyboru operatora? :-)

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,