Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 18:58:36 MET

Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
kiedy to Zbigniew Sikora posłał(a) w świat wiadomość
<c1jite$21ql$1_at_news2.ipartners.pl>

> Kiedyś - jak pamiętam - też poruszałeś ten temat, podniecając się
> jak to "pięknie TP SA wycięła" firmy oferujące dostęp wdzwaniany.
Dzięki temu płaciłem za 3 minuty połączenia z internetem 30 gr a nie
złotówkę.

Płaciłem za impuls i czekałem, czekałem, czekałem...

Chello miało być już w 98 roku (kablówkę miałem już wcześniej), potem za
kolejne kilka miesięcy i za kolejne...
Hyperion miał instalować sieci w całej spółdzielni kasując 749 zł od
instalacji - nikt się w spółdzielni nie doczekał.
Między czasie przewinęła się TD Media, o ile nazwę dobrze pamiętam.
Compromis załatwił sobie wyłączność na osiedlu a nawet wśród mieszkańców
nie puścił przedstawiciela handlowego.
Do drzwi stukali akwizytorzy Netii, jednak nie oferowali niczego, poza
dial-upem
W zeszłym roku jak meteor przeleciały dwie firmy oferujące dostęp
radiowy...

Dopiero jesienią zdarzył się cud nad Rawą i jak grzyby po deszczu wyrosły
Neostrady.

I tak się składa, że nikt już o "konkurencji" nie chce słyszeć.
Panom providerom po tylu latach dziękujemy i żegnamy was.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,