Re: NETIA ADSL

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:29:09 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości

> Zawsze łatwiej się czyta opinie zbieżne z własnymi.

Piszę o rzeczowości i fachowości Twoich argumentów, a nie o tym czy są one
zbieżne z moimi.
Lubię dyskutować, ale tylko w przypadku gdy z takiej dyskusji wynika coś
pozytywnego. Ty zażarcie bronisz swoich poglądów, nie zadając sobie nawet
trudu dotarcia do materiałów źródłowych na dany temat. Więc pewnie długo
tego tematu nie pociągniemy.

> Mylisz się. TP nie musi udostępniać sieci TPNET.
> To nie połączenia międzynarodowe i międzymiastowe.

Nie piszę o żadnej sieci TPNET tylko o "ostatniej mili". Proponuję się
zapoznać ze stosownymi dokumentami prezentujacymi stanowisko URTiP i UOKiK.

> Jej zdrowe ekonomicznie prawo walczyć z konkurencją.

Słowo kluczowe: PRAWO.

> Zarówno firma, jak i prawą są w porządku.

Skąd takie przekonanie ? Te wszystkie sprawy przed Sądem Antymonopolowym i
decyzje URTiPu, do których TP SA się nie stosuje to zapewne zbiorowa
halucynacja ?

> Powtarzam, mylisz internet z telefonią stacjonarną.
> W internecie nie ma prefiksów, choć rozumiem, że marzyłby ci się adres w
> rodzaju:
> http://1044.www.kurnik.pl

Teraz mnie już powaliłeś :)) Przyznam, że nawet nie wiem o czym mówisz :))

Z#