Re: TPNET - POL34

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_hell.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 12:03:17 MET

Maciej Wierzbicki <voovoos_at_kis.p.lodz.pl> wrote:

> Póki co nic mi nie udowodniłeś, poza faktem, że mnie nie zrozumiałeś.
> Ale Ci wytłuszczę sprawę krok po kroku ;->

:)

> 1) pieniądze z KBN idą na EDU

Dowód?

> 2) co nie oznacza, że całość EDU jest kupowana z pieniędzy KBN
> 3) bo część EDU jest kupowana takoż z pieniędzy COM

Ok. To jest jasne.

> 4) zatem powtarzam - na jakiej podstawie twierdzisz, że to, o czym
> pisałeś, jest za pieniądze z KBN?

Nie nie. Tym razem Ty nie zrozumiałeś. Ja pisałem o tym, że skoro i EDU i
COM korzysta z tej samej infrastruktury, to utrzymywanie infrastruktury COM
pochodzi de facto także z pieniędzy KBN-u (skoro jest to jedna i ta sama
infrastruktura, co EDU).
Chyba, że udowodnisz mi jakieś błędy w logice?

--
Przemysław Maciuszko