Re: TPNET - POL34

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 12:11:56 MET

Przemysław Maciuszko wrote on 2004-02-17 12:03:

> Dowód?

Cóż, nie dostarczę Ci go. Ale zapytaj w KBN.

> Nie nie. Tym razem Ty nie zrozumiałeś. Ja pisałem o tym, że skoro i EDU i
> COM korzysta z tej samej infrastruktury, to utrzymywanie infrastruktury COM
> pochodzi de facto także z pieniędzy KBN-u (skoro jest to jedna i ta sama
> infrastruktura, co EDU).

A, *utrzymywanie*. W rzeczy samej niezrozumiałem.

Zresztą nie będę kontynuował tego tematu, bo wcale nie czuję się w nim
bardziej kompetentny niż Ty, a nie to jest meritum sprawy.

--
*   Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door  *
*   VOO1-RIPE   VOO1-6BONE   *