Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 20:58:44 MET

Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
<c0v3gu$i0b$1_at_news.onet.pl>

> Wejdz 0-202122 TPSA na www.wiem.pl ooo placic trzeba a z dialupa
> onet-energis jest gratis :))
> I to jest oinstrument przejscia klientow tpnet do innych operatorow.

Naprawdę liczysz na to, że ktoś, kto płaci 150 zł/m-c za Neostradę będzie
jeszcze dodatkowo łączył się modemem z różnymi numerami dostępowymi?

Po portalach mieli internauci (według ówczesnych założeń) surfować
godzinami łącząc się z Internetem modemem.
Ktoś ma ochotę powtórzyć "eksperyment"?
Kilka takich biznesplanów upadłych portali można pewnie odkupić od syndyka
za symboliczną złotówkę.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,