Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 22:11:02 MET

Nastał nam piękny 19 luty 2004 roku,
kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
<c11ld3$aej$1_at_news.onet.pl>

> Ja tylko podalem ci przyklad gdzie operatorzy OLEWAJA ssaczy tpnetu i takim
> przykladem jest wlasnie onet.
> I sadze ze takie akcje beda sie nasilac czyli dostawczy contentu razem z ISP
> beda robic uslugi pod siebie a nie pod neostradowcow.
Pod siebie będą robić, mówisz?
Content "z zapaszkiem".
NMSP

Tak, wiem, klienci przejdą z Neo na dial-up Onetu. Jasne.

> Zaloz mi neostrade w domu to pogadamy.
0801 321-123

> jako onetkonekt nie bankrutuje ?
Mam kolegę, prowadzi Tomek Konekt dla kilku osób.
nie tylko nie bankrutuje ale ma na piwo co miesiąc.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,