Re: TPNET - POL34

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 11:49:20 MET

Przemysław Maciuszko wrote on 2004-02-17 11:44:

> O nie nie. To Ty stwierdziłeś, że wszystkie środku dawane przez Państwo idą
> w obsługę infrastruktury EDU, a ja Ci tylko udowadniam, że to ta sama
> infrastruktura, która obsługuje COM

Póki co nic mi nie udowodniłeś, poza faktem, że mnie nie zrozumiałeś.
Ale Ci wytłuszczę sprawę krok po kroku ;->

1) pieniądze z KBN idą na EDU
2) co nie oznacza, że całość EDU jest kupowana z pieniędzy KBN
3) bo część EDU jest kupowana takoż z pieniędzy COM
4) zatem powtarzam - na jakiej podstawie twierdzisz, że to, o czym
pisałeś, jest za pieniądze z KBN?

Dowody proszę. Nie, nie hipotezy ;->

--
*   Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door  *
*   VOO1-RIPE   VOO1-6BONE   *