Re: odpowiedzialnoć ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:01:00 MET

On Thu, 29 Jan 2004 00:59:38 +0100, Paweł Małachowski
<pawmal_at_to-i-tak.niewazne> wrote:

>Apropos automatów, nie wiem co tam nowego w P2P piszczy i może
>wynajduję koło, ale mógłby w końcu ktoś projektujący kolejny
>hit-protokół P2P wpaść na pomysł, by udostępniający zasoby via

Ale co ci to da ???
tutaj chodzi o to, ze ktos od producenta siedzi na p2p i wyszukuje
coby tu bylo lepszej jakosci oraz licencjonowane przez owego
producenta. Znajdzie? to wysyla raport danemu ISP.

>Naturalna hermetyzacja grup użytkowników podług ich zainteresowań
>albo kraju pochodzenia.
W takim ukladzie niemcy by wieeele stracili. W koncu to tam piractwo
sie zwieksza raz po raz. Analiza ruchu na p2p u mnie wyraznie pokazuje
polaczenia glownie z tamtymi rejonami swiata :)

P.S.
Dostaje jeszcze inne abusy z gatunku "ciekawe". Sa amatorzy ktorzy
ucza sie jak wytropic adres IP - do kogo nalezy. Potem wysylaja bez
zadnego opisu/podpisu to co w moim przypadku RIPE pokaze jako abuse...
Ani nie jest napisane co ktos zrobi, ofc nie ma nigdy odpowiedzi na
takie cosik.

--
Wiesiek