Re: TP SA zmniejszy+AUI-a dost+ARk-pno+ALYBBw- do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:06:46 MET

On Wed, 28 Jan 2004 22:56:30 +0100, Ryszard Rączkowski
<warschau_at_post.pl> wrote:

>Tępi może w amatorskich sieciach osiedlowych, bo porządne, stałe łącze do
>netu MUSI zaspakajać zachcianki klienta, gdyż za takie odpowiednio więcej
>zapłacił. Jeśli TP zabroniła by używania 2p2, to ja wyniósłbym się z DSLa.
>Sprawa jasna: zapłaciłem - wymagam.

jassssne, przecież ja nie neguje tego faktu, dla takich osób jak TY
jest oferta w lokalnej sieci kablowej ale nie kosztuje to 35zł (net w
jednej z najdroższych sieci osiedlowych)

>Póty klienci u Ciebie nie będą mieli wyboru. Pamiętaj.

rynek jest za mały zeby na mojej ulicy powstała druga osiedlówka a w
przypadku budowania sieci jedną z ważniejszych zasad jest:
"najważniejsze żeby obsikać teren" czyli być pierwszym i wyrwać
najlepszych klientów

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!