Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:12:23 MET

On 28 Jan 2004 21:28:52 GMT, Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> wrote:

>Wczoraj w celach (jak się później okazało)rozrywkowych próbowałem zgłosić do
>tzw. Infolinii Neo fakt rozsyłania przez ich klienta robaka. Oferowałem
>biednemu Panu przesłanie logów z sesji i listu z nagłówkami, pan odpowiedział
>że mają _zakaz_ przyjmowania zgłoszeń bo "wszystkie dane są przez robaka
>sfałszowane". Gdyby mnie brzuch nie rozbolał ze śmiechu,` to chyba bym się
>wziął za pozew sądowy (w sumie wychodzi na "przyczynianie się do popełnienia
>przestępstwa").
To jest dobre. Ja tez probowalem, ale nie moglem sie dodzwonic na
blue-line :)))

>Aha, abuse_at_neostrada.pl wygląda na to, że jest sprzęgnięty z /dev/null.
dokladnie.

>Mało że nieuświadomieni to ich ISP ma problem w dużym uważaniu.
>
>I czemu się dziwić, że głównie atakują adresy 80.* i 83.*?

niedlugo skonczy sie tym (przynajmniej z prefixem 83.*) ze rozne
spamcop'y, rble ich podopisuja i wtedy neostradowcy beda mieli
cieplo. Nie dosc ze czesc swiata ma nadal ten prefix na DENY, to
jeszcze zablokuje im sie kolejna czesc. A wine za to i tak poniesie
tepsa ktora bedzie spamowana telefonicznie - mailowo nie ma zadnego
sensu :(

--
Wiesiek