Re: odpowiedzialno+ALYBBw-

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:41:32 MET

On Wed, 28 Jan 2004 10:00:42 +0100, Wiesiek <spam_at_op.pl> wrote:

>Ciekaw jestem jak kogos mozna zmusic by nie udostepnial czegos na
>kazie, dc i innych oslowatych/mulowatych p2p.

zauważyłem ostatnio troche inną metode, a mianowicie trudno zmusić
małolata żeby przestał udostępniac Matrix-a bo jak mu sprawe wytoczą
to i tak nie będzie z czego ściągnąć, ale postrasdzenie providera
który dysponuje już jakimś majątkiem może okazać się torche bardziej
skuteczne (bo ten ma coś do stracenia)

ostatnio wpadł mi w ręce mail w którym wręcz żądają zmuszenia klienta
do zaprzestania udostępniania i grożą sankcjami wobec providera a nie
wobec klienta

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!