Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdo

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 00:59:38 MET

On Wed, 28 Jan 2004, Wiesiek wrote:

> No wlasnie.. rowniez dostaje takie abusy. To jakis automat za kogos
> wysyla. Oni wstawiaja tam tylko co kto udostepnia, oraz dane celu.
>
> Ciekaw jestem jak kogos mozna zmusic by nie udostepnial czegos na
> kazie, dc i innych oslowatych/mulowatych p2p.

Apropos automatów, nie wiem co tam nowego w P2P piszczy i może
wynajduję koło, ale mógłby w końcu ktoś projektujący kolejny
hit-protokół P2P wpaść na pomysł, by udostępniający zasoby via
jakieśtam P2P _autoryzował_ dostęp za zasadzie pytanie-odpowiedź
(pytanie definiowalne). Przykład:
Bot B listuje zasoby użytkownika A, A na to:
-Powiedz mi B, ,,Jak na imię Wałęsa?''
No i bot umarł w butach, a swojski użytkownik wpisuje:
-,,Lech''
I dopiero teraz mogła by zajść komunikacja. ;)

Naturalna hermetyzacja grup użytkowników podług ich zainteresowań
albo kraju pochodzenia.

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/