Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:00:56 MET

Dnia 2004-01-27 18:06,Użytkownik Krzysztof 'Iwan' Waszkiewicz napisał:

> Twoim zdaniem Karol to wlasnie MANy powinny placic za to, ze Neostradowcy
> zawalaja cale lacze do TPNETu?

Man powinien miec ruch komercyjny oddzielony od niekomercyjnego. Obawiam
sie ze ruch zapychajacy styki tpnet <-> man malo ma wspolnego z zasobami
  uczelni.
Nie moze byc sytuacji ze man nie placi za styk z tpnetem a inne frmy
konkurencyjne obecne w miastach w ktorych dziala man placa.
Nie moze byc tez sytuacji w ktorej moglbym wziac od tepsy lacze stm4,
celem postawienia na nim uslug, ruch bylby w przewazajacej czesci od
mnie. Czyli podobnie jak teraz na styku tpnet-pozman. Za lacze
przestalbym placic zaczelaby mi placic tepsa, zloty interes.

> Ruch komercyjny mozecie ciac - ale lapy od edu. Many maja wydzielone lacza
> na komerche, a spadek przepustowosci mozna zauwazyc na laczach edu. Wiec
> Ci ktorzy mowia, ze ruch edu zostaje na starych zasadach mijaja sie z
> prawda.

A moze ktos w manach uprawia prywate i odsprzedaje to czego nie powinien
  (pasmo dla edu)?

> Poza tym - pokaz mi te FTPy na uczelniach na ktorych leza filmy, gry, mp3.

Przeciez sobie tego nie wymyslilem.

P.S. na grupach pisze prywatnie

--
Pozdrawiam