Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:08:40 MET

Nastał nam piękny 27 styczeń 2004 roku,
kiedy to Andrzej Nowak posłał(a) w świat wiadomość
<pan.2004.01.27.17.20.11.339917_at_devnull.art.pl>

> To jest chyba najtrafniejszy komentarz dotyczacy tej sprawy jaki czytalem...

Establishment bije rekordy, będąc utrudnionym na dwudziestu etatach
profesorskich.
"Świeżo upieczony" asystent ledwo znajduje czas, by dwie godzinki w
miesiącu "zmarnować" na konsultacje dla studentów, taki zagoniony fuchami.

I "oni" mieli by czas, głowę i interes, by zajmować się problemami
skomercjalizowanej sieci akademickiej. Sieć ma w sobie tylko tyle z EDU,
ile tylko trzeba, by coś z państwowej kasy skapnęło.

Znamiennym jest, że w sprawie dyskryminowanych "akademickich" sieci
najgłośniej gardłuje człowiek z poznańskiej kablówki.
No tak, w końcu klientami jest m.in. młodzież szkolna i studenci, więc
działalność można pod EDU zaliczyć.
A na przyblokowanym Allegro dziatwa szkolna stare podręczniki *szkolne*
sprzedawała.
Ech...

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,