Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci

Autor: Krzysztof 'Iwan' Waszkiewicz (iwan_at_iem.pw.edu.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:33:04 MET

W artykule <bv6909$qrf$1_at_inews.gazeta.pl> gtk_at_adm napisał(a):

> Man powinien miec ruch komercyjny oddzielony od niekomercyjnego. Obawiam
> sie ze ruch zapychajacy styki tpnet <-> man malo ma wspolnego z zasobami
> uczelni.

no to czemu piszesz o tych ftpach ;-) ?

> Nie moze byc sytuacji ze man nie placi za styk z tpnetem a inne frmy
> konkurencyjne obecne w miastach w ktorych dziala man placa.
> Nie moze byc tez sytuacji w ktorej moglbym wziac od tepsy lacze stm4,
> celem postawienia na nim uslug, ruch bylby w przewazajacej czesci od
> mnie. Czyli podobnie jak teraz na styku tpnet-pozman. Za lacze
> przestalbym placic zaczelaby mi placic tepsa, zloty interes.

ja nie chce zeby placila TP komukolwiek placila - ja nie chce zeby wyciagala
reke po kase

> A moze ktos w manach uprawia prywate i odsprzedaje to czego nie powinien
> (pasmo dla edu)?

jakies przeslanki zeby tak sadzic?

> Przeciez sobie tego nie wymyslilem.

ja wiem jak jest na PW - wszystko za NATem a na serwerze na wydziale nic nie
powiesisz - nie wiem jak do tego podchodza inne uczelnie - ale o ftpach z
filmami itp slyszalem tylko od Ciebie

> P.S. na grupach pisze prywatnie

nie mowie, ze nie ;-)

Pozdrawiam

--
/Krzysztof Waszkiewicz/ <iwan_at_eu07.pl> http://www.eu07.pl
Co bych tak o EU07 řekl? Jedná se opravdu o nejrealističtější