Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci

Autor: Krzysztof 'Iwan' Waszkiewicz (iwan_at_iem.pw.edu.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 18:06:11 MET

W artykule <bv5q75$odl$1_at_inews.gazeta.pl> gtk_at_adm napisał(a):

> Rowniez wask, lacze niekomecyjne a na nim firma ktora sprzedaje dostep
> do internetu (provider.pl) - przyklad, napewno jest ich duzo wiecej.
> Ftpy z filami, grami, mp3 postawione na serwerach uczelni, z ktorych
> ciagna uzytkownicy neo i niewielu ich potrzeba zeby taka bramke do
> zasobow edukacyjnych zapchac.

Twoim zdaniem Karol to wlasnie MANy powinny placic za to, ze Neostradowcy
zawalaja cale lacze do TPNETu?
To moze w MANach trzeba by sie zastanowic nad jakims podzialem pasma na te
dla DSLow i inne? TP robi rozbudowe sieci, przybywa jej klientow ADSL i
oczekuje, ze styki do MANow sie nie zapchaja - mimo, ze po ten sam zasob
siegaja klienci z coraz wiekszym laczem - to co wystarczy dla 10
modemowcow wystarczy zaledwie dla jednego abonenta Neo. TPSA bierze kase
od abonentow Neo, no i jeszcze wymaga by MANy sie do interesu dorzucily.

Ruch komercyjny mozecie ciac - ale lapy od edu. Many maja wydzielone lacza
na komerche, a spadek przepustowosci mozna zauwazyc na laczach edu. Wiec
Ci ktorzy mowia, ze ruch edu zostaje na starych zasadach mijaja sie z
prawda.

Poza tym - pokaz mi te FTPy na uczelniach na ktorych leza filmy, gry, mp3.

Pozdrawiam

--
/Krzysztof Waszkiewicz/ <iwan_at_eu07.pl> http://www.eu07.pl
Co bych tak o EU07 řekl? Jedná se opravdu o nejrealističtější