Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:08:50 MET

Nastał nam piękny 27 styczeń 2004 roku,
kiedy to radi posłał(a) w świat wiadomość
<bv5v5o$isk$1_at_nettle.mcnet.pl>

> wlasnie dlatego napisalem juz na samym poczatku ze mam nadzieje ze do
> takiej sytuacji dojdzie wlasnie wtedy kiedy w tym kraju beda istnialy
> takie - oparte na zdrowych zasadach funkcjonowania - alternatywy
(...)
> adsl od konkurencyjnych
> telecomow. oby jak najwiecej i najszybciej.

Jeszcze mamy styczeń i nie rozbudziłem się dobrze ze snu zimowego.
Możesz mnie oświecić na temat tych konkurencyjnych telekomach z ADSLami?

Bo jak na razie, to Dialog i Netia ogłosiły tylko, że maja "internetową
strategię" - cokolwiek by to nie znaczyło.

Kilka lat temu wystarczyło, żeby upadająca garbarnia ogłosiła, iż ma
internetową strategię, a pół kraju piało z zachwytu i na wyścigi lokowało
pieniądze w jej akcjach.
Dziś mamy jednak rok 2004...

P.s.
Pamięta ktoś jeszcze 4Media?