Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:08:47 MET

Nastał nam piękny 27 styczeń 2004 roku,
kiedy to radi posłał(a) w świat wiadomość
<bv5cm6$dif$1_at_nettle.mcnet.pl>

> wypada tylko zyczyc tego,
> aby jak najszybciej doszlo do sytuacji w ktorej konkurencja zacznie
> w bardzo znaczacym stopniu wyskubywac klientow, w tym szerokie
> rzesze indywidualnych.
Na razie, to Neostrada jest albo jedyną szansą na internet, albo co prawda
w okolicy działa lokalny provider, którego jednak usługi sa tak słabe, że
sam myśli o przetrwaniu w obliczu Neostrady, a nie o ekspansji rynkowej.

To ma być ta awangardowa konkurencja?
http://katowice.naszemiasto.pl/wydarzenia/216618.html
http://katowice.naszemiasto.pl/forum/wiadomosci/10960_35477.html

Janusz - Vahanara