Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:09:00 MET

Janusz - Vahanara wrote:

> Jeszcze mamy styczeń i nie rozbudziłem się dobrze ze snu zimowego.
> Możesz mnie oświecić na temat tych konkurencyjnych telekomach z ADSLami?
>
> Bo jak na razie, to Dialog i Netia ogłosiły tylko, że maja "internetową
> strategię" - cokolwiek by to nie znaczyło.

co nie oznacza ze nalezy negowac ze istnieja perspektywy rozwoju
w tym kierunku, bo istnieje wiecej za niz przeciw, i wydaje sie to
dosc naturalna konsekwencja, skoro maja siec i klientow, i chca
byc konkurencyjni. zreszta o ile mnie pamiec nie myli, Dialog procz
'strategii' ma cos takiego jak Dialnet DSL. Netia skoro ma BDI, to
mozna sie raczej tez spodziewac czegos 'do domu'. Do tego dochodza
kolejni mniejsi regionalni operatorzy (tak tak, oni rowniez stanowia
konkurencje), np. Telenet /Mielec, Debica/, Teleton /np. Pomorze
Zachodnie/, ADSL Sokolnet w Telefonach Podlaskich. nie pytaj mnie
o szczegoly tych uslug. ale masz o co pytales.

> Kilka lat temu wystarczyło, żeby upadająca garbarnia ogłosiła, iż ma
> internetową strategię, a pół kraju piało z zachwytu i na wyścigi lokowało
> pieniądze w jej akcjach.
> Dziś mamy jednak rok 2004...

no ale to nie sa akurat mrzonki,mrozonki i inne marzenia garbarni.

> P.s.
> Pamięta ktoś jeszcze 4Media?

o tak. i inne, jeszcze ciekawsze plany ex. Chemiskoru na rynku
medialnym.

--
Usenet, Luke!