Re: Chello Plus??

Autor: Marcin Gondek (drixter_at_no-spam.e-utp.net)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 15:33:17 MET DST

Antuan wrote:

> Sztoker zwyczajowo ju? idealizuje chello i skrze^tnie pomija wady:
> - limit 15GB miesiecznie - potem praktycznie nie ma doste^pu do niczego poza
> newsami.

Bez przesady, szybkość spada do 33600bps.

> - coraz gorsze funkcjonowanie us^(3)ugi

Względne.

> - zakaz u?ywania programów P2P - z Kazaa i eMule na czele.

Nie zakaz, tylko zakaz udostępniania, a ściągać to sobie możesz dowoli,
ważne żebyś nic nie udostępniał.

Racje, ale jest www.onet.pl i ftp.belnet.be

> - tylko 3x10MB na poczte^ i tyle? na www - z zakazem publikowania stron
> komercyjnych.

Stronę komercyjną się stawia na komercyjnym serwerze IMHO.

> - jakie? absurdalne i niejasne op^(3)aty za pod^(3)aczenie dodatkowych komputerów

Jest proste, Chello Standard = 1 komp = 1 zew. IP.
Chello Plus = 3 kompy = 3 zew. IP

> - blokowanie portów 21, 80 i nie wiem jakich jeszcze
> Znalaz^(3)o by sie^ co? jeszcze - ale o tej porze nie mam do tego ju? g^(3)owy.

21 jest chyba otwarty, ale 80, 8080, 443, całe netbios'y są filtrowane.

> Generalnie ta us^(3)uga nie nad??a za zmianami wymogów rynku i ?adne
> dopisywanie plusa do nazwy tego nie naprawi.

Tu się zgodze, mogli to jakoś ciekawiej zrobić.

> Odradzam narazie zabawe^ w chello - ch^(3)opaki z upc musz? mie? czas na
> dostosowanie sie^.

Ja tam nie narzekam.

> Ja rezygnuje^ po dwóch latach - z czego tylko pierwszy rok by^(3)
> satysfakcjonuj?cy.

Jednego mniej :-P więcej łącza dla innych.

> PS. ?eby tu ludziska nie psioczyli na chello - doste^p do tej grupy z serwera
> news.chello.pl jest zablokowany - trzeba pokombinowa? z innymi serwerami
> news.

Jakie kombinowanie?
news.icm.edu.pl i jest
http://pomoc.upc.pl/?zaw=7

> Z kolei ?eby potencjalni nowi klienci nie czytali jobów na chello dostep do
> chello.pl.discussion spoza sieci chello jest albo niemo?liwy albo bardzo
> utrudniony - sprawdze^ jak sie^ przesi?de^ na neostrade^.

http://chello.blog.pl

PS: nie pracuję w UPC ;-)

Marcin Gondek / Drixter * ICQ 99230394 * GG 5576693 * MG8-6BONE
perl -le's&&\$2)84%2<%X540|.%4&*y^BSD|\!->~X^w: .a-{@-^/print;'
RBL Lookup - <http://rbllookup.sourceforge.net> - check your ip