Re: Chello Plus??

Autor: Antuan (antuan_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 10:38:12 MET DST

Użytkownik "Marcin Gondek" <drixter_at_no-spam.e-utp.net> napisał w wiadomości
> Bez przesady, szybkość spada do 33600bps...

Tu nie ma przesady - miałeś u siebie kiedy założone ograniczenie do 32kbps?
Ja wiem dokładnie jak ono działa - tak jak napisałem.

> Nie zakaz, tylko zakaz udostępniania, a ściągać to sobie możesz dowoli,
> ważne żebyś nic nie udostępniał.

No to zwłaszcza w eMule nic nie ściągniesz :P
Poza tym emule udostępnia nie do końca pobrane dokumenty automatycznie -
wiec nie masz szans nic nie udostepniać.

> Racje, ale jest www.onet.pl i ftp.belnet.be...

Ale ja płacę takze za www i ftp w chello - więc niech to działa.

> Stronę komercyjną się stawia na komercyjnym serwerze IMHO.

A ja kupuję chello na potrzeby firmy i jako firma płacę faktury - czemu nie
mogę legalnie wykorzystać www na stronę firmy?

> Jest proste, Chello Standard = 1 komp = 1 zew. IP.
> Chello Plus = 3 kompy = 3 zew. IP

Nie rozumiesz.
Powiedz np. ile zapłacę za podłaczenie trzech komputerów w chello plus?

g^(3)owy.

> 21 jest chyba otwarty, ale 80, 8080, 443, całe netbios'y są filtrowane...

chyba - ale to czasami - tu nie ma żadnej reguły - raz 21 działa raz nie.

> Tu się zgodze, mogli to jakoś ciekawiej zrobić...

Nie zrobią, dopóki nie wymusza tego użytkownicy, bo sami nie wpadna na to -
przynajmniej tak dotąd to wyglądało. Przecież taki licznik przesłanych
danych to dopiero na gromadne żadanie użytkowników powstał.

> Ja tam nie narzekam.

W poprzednima akpiacie jednak słychac było nutkę rozgoryczenia.
A zwłaszcza ostatniu miesiąc przyniósł sporo powodów do narzekania - wolne
www, kiepsko działające proxy, pseudo "modernizacje" - przykrywka na awarie.

> Jednego mniej :-P więcej łącza dla innych....

nie ciesz sie - za mnie podłaczą sporo innych:
http://www.fkn.pl/news/id__12528/ - za darmo - wiec finalnie Ty i Ci co w
chello zostaną zapłacą.

Pozdrawiam
Antuan