Re: Chello Plus??

Autor: Antuan (antuan_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 01:41:16 MET DST

Użytkownik "Sztoker" <stalker_at_autografWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> Podstawowym plusem Plusa jest możliwość legalnego podpięcia do 3 kompów
> i to głownie z tej pozycji trzeba rozpatrywac korzystność oferty...

Sztoker zwyczajowo już idealizuje chello i skrzętnie pomija wady:
- limit 15GB miesiecznie - potem praktycznie nie ma dostępu do niczego poza
newsami.
- coraz gorsze funkcjonowanie usługi
- zakaz używania programów P2P - z Kazaa i eMule na czele.
- fatalny serwer ftp/www
- tylko 3x10MB na pocztę i tyleż na www - z zakazem publikowania stron
komercyjnych.
- jakieś absurdalne i niejasne opłaty za podłaczenie dodatkowych komputerów
- blokowanie portów 21, 80 i nie wiem jakich jeszcze
Znalazło by się coś jeszcze - ale o tej porze nie mam do tego już głowy.

Generalnie ta usługa nie nadąża za zmianami wymogów rynku i żadne
dopisywanie plusa do nazwy tego nie naprawi.

Odradzam narazie zabawę w chello - chłopaki z upc muszą mieć czas na
dostosowanie się.
Ja rezygnuję po dwóch latach - z czego tylko pierwszy rok był
satysfakcjonujący.

Pozdrawiam.
Antuan

PS. żeby tu ludziska nie psioczyli na chello - dostęp do tej grupy z serwera
news.chello.pl jest zablokowany - trzeba pokombinować z innymi serwerami
news.
Z kolei żeby potencjalni nowi klienci nie czytali jobów na chello dostep do
chello.pl.discussion spoza sieci chello jest albo niemożliwy albo bardzo
utrudniony - sprawdzę jak się przesiądę na neostradę.