Re: Softomasz lub kablowka.net - jakosc uslug?

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 15:34:03 MET DST

Krzysiek Wilk wrote:
> Szczególnie interesuje mnie wywiązywanie się firmy z obietnic składanych w
> swoim serwisie, że na każdych 20 użytkowników przypada łącze o
> przepustowości 2Mb/s.

Obietnice werbalne jak rozumiem? Zażądaj na początek kompletnego tekstu
umowy wraz ze wszelkimi załącznikami (typu regulaminy, załączniki itd).
To co będziesz miał podpisane przez obie strony (wraz z _wszelkimi_
załącznikami i regulaminami) to będzie to, do czego się firma prawnie
zobowiązuje.

> Jak wygląda u nich kwestia reakcji na awarie i tępienia użytkowników Kazyy
> itp. - chciałbym pracować z domu i nie uśmiecha mi się rzężenie sieci, bo
> jakiś 5 małolatów ściąga sobie nielegalne pliki.

Jak wyżej - umowa i opcje SLA (jeśli takowe są oferowane).

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-