Softomasz lub kablowka.net - jakosc uslug?

Autor: Krzysiek Wilk (krzysiek_at_wilczki.bledna-domena.net)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 01:41:41 MET DST

Witam

W mojej spółdzielni mieszkaniowej w centrum Warszawy pojawili się
instalatorzy siecli lokalnej z dostępem do Internetu z firmy Softomasz.

Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z w/w firmą?

(Może się również przedstawiać jako kablowka.net).

Szczególnie interesuje mnie wywiązywanie się firmy z obietnic składanych w
swoim serwisie, że na każdych 20 użytkowników przypada łącze o
przepustowości 2Mb/s.
Jak wygląda u nich kwestia reakcji na awarie i tępienia użytkowników Kazyy
itp. - chciałbym pracować z domu i nie uśmiecha mi się rzężenie sieci, bo
jakiś 5 małolatów ściąga sobie nielegalne pliki.

Pozdrawiam

K.

---
Krzysiek Wilk, http://www.wilczki.net/
Uwaga: adres e-mail zawiera bledna-domena.