Re: Poszukuję stałego łącza dla

Autor: Andrzej Kluz (akluz_at_fajnysklep.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 15:32:21 MET DST

Dnia sob, 11 paź 2003 o 21:27 GMT, SirThomas napisał(a):

> Przepraszam jeśli wątek był już na grupie poruszany, ale nie śledziłem jej
> dotąd uważnie. Mam pytanie: czy ktoś nie orientuje się jakie są możliwości
> założenia stałego łącza dla Warszawy-Powiśla na ulicy Dobrej.

Na ulicy smolnej 8 mieści się firma System Internet Provider. Możesz tam
spróbować. Miałem kiedyś z nimi doświadczenia, wiec wiem, że instalacja
może wyjść dość drogo, ale potem opłaty 100zł netto miesięcznie. Wiem,
że to nie 70, ale zawsze mniej niż TPSA.

www.system.pl

--
 Pozdrawiam,
Andrzej Kluz                     akluz_at_fajnysklep.pl