Re: Softomasz lub kablowka.net - jakosc uslug?

Autor: Rafał Doroszkiewicz (WYTNIJrafal_at_vast.net.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 16:47:29 MET DST

Użytkownik Krzysiek Wilk napisał:
> (Może się również przedstawiać jako kablowka.net).
>
> Szczególnie interesuje mnie wywiązywanie się firmy z obietnic składanych w
> swoim serwisie, że na każdych 20 użytkowników przypada łącze o
> przepustowości 2Mb/s.

Odwiedziłem ich stronę ( www.kablowka.net ) i z tego co wyczytałem, ta
gwarancja przepustowości jest zapisana tak:
" łącze stałe o przepustowości nie mniejszej niż 2Mbit na każdych 20
aktywnych użytkowników; "

Intrygujący jest zapis 'aktywnych użytkowników' jako, że ten zapis może
się znacząco różnić od "samych" 'użytkowników'.

Proponuję wykonać telefon do firmy i wypytać o szczegóły tego punktu.

Pozdr,

--
Rafał Doroszkiewicz
rafal(at)vast.net.pl