Re: IPartners - problemy

Autor: Mario (mario_at_mrs-net.eu.org)
Data: Sun 20 Jul 2003 - 22:22:16 MET DST

> Pod terminem W-Fi masz zapewne na myśli łącze radiowe od GTS w
> technologii Aperto...
>
> Po nagłowkach widzę, że jesteś w zasięgu ich stacji w Pruszkowie. Jeśli
> możesz to sprawdź sobie z dachu widok do ich stacji bazowej czy czasem
> coś nie zaczęło przysłaniać Ci widoku. Mi się to zdarzyło. Też mam od
> nich radyjko i nie narzekam, choć na drodze do ich stacji bazowej stoją
> mi topole. Na wiosnę nieco robujniały i potrzebna była drobna korekta
> ustawienia anteny.
>
> Suma sumarum, sprawdź sam bądź poproś ich support o sprawdzenie obecnej
> [...]

No coż lepszej widoczności chyba nie można sobie wyobrazić odległość ok 5 km
i nic nie stoi na przeszkodzie
ciekawe jest to że łącze czasem chodzi naprawdę dobrze - ale tylko czasem
niestety. Ni ezauważyłem analogi pracy łącza od np warunków atmosferycznych.
Moim zdaniem nasze Aperto zapycha się co jakiś czas i to raczej ma wpływ na
pingi rzędu 3 sekund i spadek ogólnej wydajności łącza.

Pozdrawiam
Mario